meow :3



tutaj miał być refren,
 ale nie napisałam,
 więc cała sala teraz LALALA
ulubiona piosenka Amelki :)
Ostatnio dostałam wiadomość, że stęskniliście się za Amelką, dzisiaj nadrabiamy zaległości. Mamy nadzieję, że w rozpoczynające się ferie uda nam się zrobić trochę zdjęć, ale co wyjdzie? zobaczymy :) W tym roku nie planujemy zdjęć bez kurtki, więc jest obecny fioletowy płaszczyk. Szare leginsy i kozaki zapewniły Amelce ciepło tego wietrznego i zimnego dnia. Głównym punktem zaczepienia jest neonowa, różowa czapka z napisem "meow".






















9 komentarzy:

  1. Jaka ona jest słodka i prześliczna ♥ I ma takie śliczne oczka, aaaa ♥
    rosy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wygląda w różu! ;')

    OdpowiedzUsuń
  3. róż niezwykle pasuje Amelce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o dawno Amelki tu nie było! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna dziewczynka
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest :
    http://tyglysia.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Mówię Ci, ona będzie piękną blogerką, zresztą po autorce obecnego bloga;)
    Co do butów, najlepiej zamawiać bezpośrednio ze sklepu ja zamawiałem z chmielna20.pl i jestem bardzo zadowolony, szybko rzetelnie i nie drogo ;)

    OdpowiedzUsuń